týkajúcich sa doby jazdy, odpočinkov a používania tachografov pre vodičov profesionálov a zamestnancov v cestnej doprave
PREČO ŠKOLIŤ?
Zefektívnenie práce vodičov a zasielateľov (špeditérov)
Zlepšenie plánovania režimu práce a pracovného času
Zníženie množstva pokút z neznalosti
Zjednotenie informácií a pracovných postupov
Koordinácia práce vodičov a špeditérov
Odpovede na sporné otázky z praxe
Aktuálne informácie z oblasti legislatívy
Jasné zadefinovanie pravidiel a mantinelov pre vodičov
V aktuálnej verzií školenia rozoberáme zmeny, ktoré priniesol balíček mobility na rôznych príkladoch
Obsah školenia
Ako môže naplánovať dopravca vodičovi turnus 3 týždne vonku bez potreby 45 hodinového týždenného odpočinku vo vozidle.
Ako využiť výnimku predĺženia jazdy na 12 hodín z dôvodu dojazdu na základňu.
Postup ako správne zadávať krajiny výjazdu a príjazdu do tachografu po prejazde štátnych hraníc.
Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 561/2006 o harmonizácii niektorých právnych predpisov v sociálnej oblasti, ktoré sa týkajú cestnej dopravy,
Európska dohoda o práci osádok vozidiel v medzinárodnej cestnej doprave (AETR) v kontexte so sociálnymi predpismi EÚ a ich zmenami
Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 165/2014 o tachografoch v cestnej doprave, ktorým sa ruší nariadenie Rady (EHS) č. 3821/85 a mení nariadenie EP a Rady (ES) č. 561/2006,
Zákon č. 461/2007 Z.z. o používaní záznamového zariadenia v cestnej doprave,
Zákon č. 462/2007 Z.z. o organizácii pracovného času v doprave a o zmene a doplnení zákona č. 125/2006 Z. z. o inšpekcii práce a o zmene a doplnení zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 309/2007 Z. z.,
Balíček mobility: NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 1054/2020, 1055/2020, 1057/2020, vysielanie vodičov
Vývoj v oblasti digitálnych tachografov
Kontroly dodržiavania sociálnej legislatívy a používania tachografov
Najčastejšie chyby pri obsluhe digitálnych tachografov a plánovaní časov jázd a prestávok vodičov
Práca s reálnym aj digitálnym trenažérom tachografu, základné funkcie a nevyhnutné zadávania dodatkov
Hodnotenia klientov
Nedá mi sa nevyjadriť ku kvalite a odbornosti predmetných školení, ktoré prezentuje pán Lukáš Reištetter. Úprimne povedané, kvalita jeho prezentácií spočíva v odbornosti a hlavne, že problematiku vie podať jednoducho, zrozumiteľne a vysvetliť na príkladoch. Práve tu neplatí ono „kto nevie, učí.“ Lukáš naozaj vie! A nenechá sa zaskočiť. Musím uznať, že aj napriek jeho mladému veku, vie na rovnakej úrovni komunikovať s vodičmi z povolania, ktorí sú „na cestách“ už niekoľko aj desiatok rokov a majú za sebou skúseností z praxe na rozdávanie.
Školenie bolo úplne super, presne zamerané na to, čo potrebujeme. Mali ste s nami trpezlivosť a všetko perfektne vysvetlil, k tomu ste nastavil program a vysvetlil ste nám čo a ako funguje skrátka všetko bolo super. Ja osobne som bola veľmi spokojná a školenie mi prinieslo veľa cenných nových a užitočných informácii. Takže hodnotím školenie na 5 hviezdičiek z možných 5. Ešte raz ďakujem za super školenie presne na mieru pre nás.
Po kurze KKV v školiacom stredisku, kde prednášal Ing. Reištetter boli chlapci mimoriadne spokojní, bolo im zodpovedané na všetky otázky, čo do teraz ešte nezažili. Na základe toho sme oslovili lektora, aby urobil školenie k sociálnym predpisom a obsluhe tachografov pre všetkých vodičov v našich vlastných priestoroch. Už tretí rok po sebe takto fungujeme. Na každom školení boli vodičom stiahnuté a vyhodnotené údaje z kariet. Chlapci si doplnili vedomosti o veci v ktorých si neboli istý, všetky medzery boli vyplnené. Dva roky po sebe sme mali kontrolu z inšpektorátu práce zameranú na vodičov. Kontrola dopadla výborne vďaka školeniu, ktoré splnilo účel: žiadna pokuta, žiadne upozornenie.